Fra trainee til indehaver på fire år
Lynkarriere: Ny indehaver af home Ørestad er med 27 år home-kædens yngste franchisetager
27-årige Nicolai Cederholm er efter knap to år som butikschef i home Ørestad blevet indehaver af forretningen på Ørestads Boulevard. Nicolai er dermed den pt. yngste franchisetager i home-kæden, og har gjort lynkarriere i home siden han blev ansat som trainee i Home på Amager i august 2013. Muligheden for at overtage home Ørestad opstod pludseligt kort før jul, da en stor forhandling om et samlet salg af fem homebutikker på Amager ikke blev til noget. I stedet blev nogle af de lokale butiksledere tilbudt forretningerne.
Nicolai er klar til at gå ekstra langt for at få succes som indehaver af home Ørestad, som har eksisteret i 11 år.
”Ørestad er et rigtigt lokalsamfund, så jeg bruger meget tid herude på at skabe gode relationer og deltager ofte i fælles arrangementer som den lokale fodboldturnering mm.,” fortæller Nicolai Cederholm, der er født på Amager, hvor han også har arbejdet i mæglerbranchen i snart fem år.
Han har ejendomsmægleruddannelsen fra CPH Business Academy samt et udtalt ’sælger-gen’ med i bagagen. Efter studentereksamen har han været topsælger af abonnementer både hos Berlingske Media og hos Viasat, men han har også arbejdet et år i en vuggestue.
Der er da heller ikke spor ’smart-i-en-fart’ over Nicolais tilgang til mæglerfaget og boligejerne. Han går seriøst til værks.
”Personligt lægger jeg vægt på ærlighed, realisme og professionalisme i forholdet til kunderne. Mit mål er at opbygge et klientel af kunder, der har tillid til deres ejendomsmægler og ikke ser os, som vores ry desværre nogle gange udstiller os.”
I fritiden står der venner, familie, rejser og hans to hunde Nellie og Bodil på programmet, og så er Nicolai for nylig flyttet i en lejlighed, som han er i fuld gang med at sætte i stand.
home Ørestad fortsætter med det samme team af medarbejdere, herunder kollegerne Philip og Rasmus. I dagligdagen vil de samarbejde tæt med de øvrige fem home-butikker på Amager blandt andet om fælles annoncering i de lokale medier.
”Vi kender hinanden rigtig godt, og vi har alle den samme målsætning – at det er home, der er stærkest og kan hjælpe sælgerne og køberne bedst på Amager,” slår Nicolai fast.
- Oprettet den .
- Sidst opdateret den .
- Læst: 3582